Heb je vragen over MyParcel? Bel ons dan gerust via 03 808 18 20.

Onze klanten

Hoe betaal je jouw factuur?

February 16, 2023
Afbeelding voor Hoe betaal je jouw factuur?

Om ervoor te zorgen dat jij moeiteloos kan blijven verzenden is het belangrijk dat je precies weet waar en hoe je jouw facturen kan raadplegen.

Elke 1e dag van de maand ontvang je van ons een factuur. Deze bezorgen we jou per mail. De kans bestaat echter dat deze in je spam folder terecht komt, dus kijk zeker even je instellingen na zodat je onze mails goed kan ontvangen. Een overzicht van al jouw betaalde en openstaande facturen kan je ten allen tijde terugvinden in de backoffice. 

Weet dat de vastgestelde betaaltermijn 14 dagen bedraagt, gelieve hier dan ook rekening mee te houden, betaal dus tijdig om zo onnodige en eventueel bijkomende kosten te vermijden. 

Financieel overzicht

In dit handig overzicht kan je al je betaalde en openstaande facturen terugvinden.

Download jouw factuur

Er zijn 3 formaten beschikbaar, kies op basis van wat voor jou het meest bruikbaar is. Klik de button aan onder ‘actie’.

Een vereenvoudigde en standaard factuur.

Indien je liever een specificatie hebt.  

Kies voor een uiterst gedetailleerde lijst als je graag per zending specifiek doorneemt wat het je kost (per barcode, aanmaakdatum en nog veel meer nuttige zaken).

Betaal de factuur

Er zijn 3 handige manieren om je factuur te betalen. 

1.Klik simpelweg op de €-button onder ‘actie’. Vervolgens wordt je doorgeleid naar de beveiligde betaalpagina waar je kan kiezen tussen de vele betaalmogelijkheden. 

2.Klik door op de ‘Bancontact’-button, onderaan rechts op de factuur.

3.Betaal per overschrijving. De nodige gegevens kan je terugvinden links onderaan op de factuur.

Bijzondere betalingen

Indien je recht hebt op een terugbetaling om welke reden dan ook, kan je onder credit/debet al het nodige terugvinden. Het is een handig overzicht van naheffingen en terugboekingen van jouw zendingen.

👉🏼  good to know: verzendkosten worden enkel aangerekend wanneer een zending effectief gescand werd door de vervoerder. Als je een label aanmaakt en deze niet gebruikt, dan betaal je hier dus niet voor! 

Hulp nodig?

Indien er onduidelijkheden zijn of je niet goed begrijpt waar een bepaalde kost vandaag komt, neem dan gerust even contact op met ons customer-service team.

Stuur een mail naar: info@sendmyparcel.be of bel ons op het nummer: 038081820. Wij staan 5 dagen per week voor je klaar!